Пошуковий запит: (<.>A=Товкач І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Товкач І. Є. Індивідуальні особливості старших дошкільників та їх вплив на якість навчання елементів грамоти [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 30. - С. 164-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_30_23
|
2. |
Товкач І. Є. Формування пізнавальної активності старшого дошкільника у ході мовленнєвих занять [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Молодий вчений. - 2014. - № 3(06). - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_3(06)__28
|
3. |
Товкач І. Уніфікований інтерактивний сайт для створення фахової мережі – ефективне рішення для інформатизації архівної галузі [Електронний ресурс] / І. Товкач, В. Піддубний // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 44. - С. 583-592. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2016_44_47 Уперше в архівній галузі України запропоновано спеціалізований програмний інструмент, розроблений для самостійного створення установами своїх сайтів за допомогою хмаринних технологій. Розглянуто його функціональні можливості, зроблено огляд використовуваного інструментарію, проаналізовано досвід впровадження.
|
4. |
Бойко Г. Інтеграційні процеси в архівній галузі: утворення фахової мережі з сайтів архівів Київщини [Електронний ресурс] / Г. Бойко, І. Бойко, І. Товкач // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 44. - С. 593-603. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2016_44_48 Запропоновано програмний інструмент у формі спеціалізованого порталу, який уперше в архівній галузі України формує з офіційних сайтів установ інтеґраційне утворення – фахову інтерактивну мережу. Детально розглянуто застосування спеціалізованих інструментів для реалізації функціональних можливостей цього інструменту.
|
5. |
Бєлая О. Онлайнове документоведення (З досвіду впровадження в архівній галузі) [Електронний ресурс] / О. Бєлая, І. Товкач // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 44. - С. 684-693. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2016_44_55 Уперше в архівній галузі України запропоновано здійснювати онлайнове документоведення за допомогою функціоналу DMS Polidar системи «ПОЛІДАР». Розглянуто функціональні можливості комплекту розроблених інструментів, орієнтованих на архівну сферу у формі тематичних електронних журналів, проаналізовано досвід впровадження.
|
6. |
Товкач І. Є. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Молодий вчений. - 2015. - № 4(3). - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_4(3)__27
|
7. |
Товкач І. Є. Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників в мовленнєвій діяльності [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
|
8. |
Товкач І. Є. Підготовка студентів до формування основ культури читання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_16
|
9. |
Товкач І. Є. Психологічний портрет студента-першокурсника [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Молодий вчений. - 2018. - № 8.1. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8
|
10. |
Товкач І. Є. Підготовка майбутніх вихователів до взаємодії з батьками щодо формування в дітей основ культури читача [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Народна освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2020_2_9
|
11. |
Товкач І. Є. Теоретичні аспекти усвідомлення дітьми дошкільного віку мовлення як психолінгвістичного феномену [Електронний ресурс] / І. Є. Товкач // Освітньо-науковий простір. - 2022. - Вип. 2(1). - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/educsc_2022_2(1)__12
|